czwartek, 4 kwietnia 2013

Test szóstoklasisty !

Hej ! Dziś uczniowie klas 6 z całej Polski pisali test szóstoklasisty.W tym również ja ! Oczywiście był ogroomny stres,ale jakoś poszło :> Odpowiedzi już są w internecie.(KLIK)Bardzo bałam je sprawdzać ale... Mam 19/20 pkt. z zadań zamkniętych ! A z otwartych nie znam dokładnie punktacji.Z matematyki mam 1 na 3 zadania dobrze :/ Dla mnie najtrudniejsze zadanie było zadanie z sadzonkami.Wypracowanie i część polonistyczna zawsze wychodziły mi dobrze.Na testach próbnych zawsze pani wyróżniała właśnie moje bazgrołki,więc myślę że to równie dobrze mi poszło.Chciałabym mieć przynajmniej 30 pkt :D

A dla was które zadanie było najtrudniejsze ?
Ile chcielibyście mieć pkt. ?

1 komentarz:

  1. Ja z tego co pamiętam miałam 32 punkty z testu szóstoklasisty, więc nie tak źle. Stresik był, choć było to już 4 lata temu :D
    Napewno dobrze Ci poszło :)
    Pozdrawiam, www.littlebird07.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuje ♥♥.